Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeMili Państwo, taka sprawa podobieństwa do pewnego włoskiego supersporta... Zakładam, że jeżeli opisana tu maszyna to Honda i jeżeli to VFR, to będzie zarówno tak niezawodna jak i wygodna. Stara VFR, nawiązująca do NR, to była maszyna na owe czasy ładna i oryginalna; CBR 900 taka była, dużo innych maszyn tej firmy też było innowacyjnych jeżeli chodzi o wygląd. O technice już nie wspomnę, bo nie o to mnie się rozchodzi. A tu proszę, Włosi nie boją się tworzyć nowych trendów w stylizacji motocykli, to Japończycy zrzynają. To jest fakt, to jest słabe i to widać. A Panigale swoją drogą jest brzydkie i zastanawiam się, czym tu się ludzie zachwycają i po kiego wała to kopiują?
OdpowiedzWłosi oprócz tego że produkowali i produkują tandetę to jeszcze dorabiają wielką ideologię poczucia stylu i smaku. dzięki temu jakoś im się udaje te buble sprzedawać bo klient ma poczucie że kupuje coś wyjątkowego czego na pewno nie wielu może mieć.Także jeżeli się sra kasą i chce się koniecznie wyróżniać pod "kościołem" to kupuje włocha. A jeżeli cenie sobie niezawodność, funkcjonalność i przede wszystkim jakość to biorę japończyka.
Odpowiedz